پوستر کمپین جدید بلیط اشتراک “در تاریکی” را راه اندازی می کند

[ad_1]

“شما می توانید این روزنامه را در تاریکی خریداری کنید”: در ژانویه نسخه های ویژه ای ازبیانیه. ابتکاری هماهنگ بین روزنامه ، کانال های دیجیتالی و اجتماعی روزنامه و برخی پوسترهای درخشان در خیابان های رم با عبارت “بیایید در تاریکی بخوانیم”.

#DaLeggereAlBuio شعاری است که برای مبارزات انتخاباتی بلیط اشتراک جدید انتخاب شده استبیانیه از Latte Creative ، که با بخشها ، اقدامات و محتوای ویژه در هفته های آینده ادامه خواهد یافت.

این روزنامه به کارگردانی نورما رنجری در ماه آوریل 50 ساله می شود – در 28 آوریل 1971 آغاز به کار کرد – و فعالیت اشتراک اولین قدم در یک سال استثنایی است ، با ابتکارات ویژه در همه کانال ها ، از غرفه شروع می شود.

این کمپین هدف آن است که بگوید چگونه در تاریکی و هرج و مرج دنیای مدرن داشتن اطلاعات آزاد ، مستقل و ضد اطلاعات ضروری است. روزنامه ای که می توانید به آن اعتماد کنید زیرا نشان می دهد که چیست ، تحقیقات ، تأملات و ایده هایی را که می تواند واقعیت ها را روشن کند و آنها را در مرکز صحنه کنار بگذارد ، عمیق تر می کند.

مانیفست او این کار را از سال 1971 انجام داده است: او آنچه در تاریکی است را روشن می کند ، اطلاعات جسورانه و بدون استاد را ارائه می دهد. روزنامه نگاری مبارز و پرشوری که می توانید به آن اعتماد کنید که عمیق تر می شود اما از مبارزه با هرگونه بی عدالتی منصرف نمی شود.

نورما Rangeri و Matteo Bartochi ، عکس از Stephanie Gengoti

در سال 2021 ، مانیفست تمام خلاقیت خود را در جبهه تحریریه و در استراتژی های ابتکاری برای جذب جامعه خوانندگان و مشترکان خود سرمایه گذاری خواهد کرد.

با ثبت بیش از 200000 کاربر فعال در سایت ، توسعه محصول دیجیتال بدون ایجاد پروفایل یا بازیابی اطلاعات ، همچنان با ایجاد احترام شدید به حریم خصوصی و حقوق دیجیتال خوانندگان ، جامعه ای حتی یکپارچه و امن تر را ایجاد می کند. همانطور که او از ابتدای حضور آنلاین خود در سال 1995 ، اولین روزنامه ملی ایتالیا که دارای یک وب سایت بود ، این کار را انجام داد.

#DaLeggereAlBuio در واقع فقط یکی از زمینه هایی است که در آن همکاری بین وجود دارد مانیفست، Latte Creative و شرکای مختلف درگیر در آن.

شیر خلاق:با کارگردانی خلاقانه لورنزو ترانیا ، نیکول رومانلی (نویسنده متن) ، آنتونلا رومانو (مدیر هنری) ، کلودیا کونته (مدیر پروژه) ، کلادیو ریچیو (استراتژیست) ، الساندرو تیللی (رمزگذار) که در حال کار بر روی پروژه هستند.

دسترسی به آزمایشگاه ها: انتشارات دیجیتال و شریک اصلی فن آوری مانیفست. استراتژی ALÈA: بازاریابی و تجزیه و تحلیل داده ها ، گویدو توکو و رائول گرازیولی.

پوستر: شاندی ولی (مدیر پروژه) ، Costanza Frya (گرافیک و تصاویر) ، Caterina Giordano (رسانه) ، Matteo Bartochi (ویراستار).

می توانید در تاریکی مشترک شوید و کمپین را در یک وب سایت ویژه دنبال کنید:
d aleggerealbuio.it

تصاویر این کمپین

[ad_2]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *