شتاب دهنده های اقتصادی ، نابودکننده های اقتصادی


ناامیدی مردم آمریکا از دستورات ماندن در خانه همچنان در حال افزایش است. دولت های فدرال ، ایالتی و محلی با تشویق از تظاهرات سراسری محدودیت ها را کاهش می دهند ، درست همانطور که تعداد موارد Covid-19 در حال افزایش است و تعداد کشته شدگان در ایالات متحده بیش از 100000 نفر است. ایالات متحده دائماً به سمت بالا تجدید نظر می شود. تخمین های معتبر تا پاییز امسال به 200000 می رسد.

اصلی ترین فریاد متحد کننده که موجب کاهش محدودیت ها می شود اقتصاد را باز کنید. تقویت کننده های اقتصادی آنها می خواهند کارخانه ها ، خرده فروشی ها – فروشگاه ها ، رستوران ها ، سالن های بدن سازی ، آرایشگاه ها ، سالن های ناخن ، سالن های زیبایی – و زنجیره های تأمین را دوباره راه اندازی کنند. از این طریق ، استدلال می شود ، فعالیت اقتصادی عادی می شود و شهروندان ایالات متحده سبک زندگی سنتی خود را بازیابی می کنند. تقویت کننده های اقتصادی از Covid-19 غافل نشوید. در عوض ، اگر اصرار نکنند ، اقدامات منطقی برای جلوگیری از انتقال ویروس – فاصله اجتماعی ، ماسک صورت ، ضدعفونی کننده دست – از بسیاری پشتیبانی می کنند.

مشکل: به نظر نمی رسد این تقویت کننده ها اصل تجارت را درک می کنند! و همچنین آنها واقعاً از م componentsلفه های اقتصاد کارا در نمی آیند. به نظر می رسد آنها معتقدند که کارخانه های مجهز ، زنجیره های تأمین مدیریت شده و فروشگاه های ذخیره شده و مدیریت شده به اندازه کافی ، همراه با کارکنان مناسب ، از م componentsلفه های مهم اقتصاد موفق هستند. این دیدگاه نادرست است. تقویت کننده های اقتصادی از م criticalلفه مهم یک کسب و کار موفق و از این رو یک اقتصاد موفق غفلت کنید.

نیاز اصلی هر شرکت موفق مشتری هستند. فقط با تأمین مشتری هر یک از شرکت ها درآمد کسب می کنند و برنده می شوند. مهم نیست که کارخانه چقدر کارآمد باشد ، زنجیره تأمین چقدر کارآمد است. یا اینکه فروشگاه چقدر ذخیره و مدیریت خوبی دارد ، اگر مشتری ها ظاهر نشوند ، هیچ مشکلی وجود ندارد.

بنابراین س criticalال اساسی این نیست: چگونه می توانیم کارخانه ها ، زنجیره های تأمین و خرده فروشی ها راه اندازی کنیم؟ س criticalال اساسی این است: چگونه می توانیم مصرف کنندگان را از بازار خارج کرده و محصولات و خدمات را در خیابان های اصلی ، مراکز خرید و سایر خرده فروشی ها خریداری کنیم؟ کارخانه ها ، زنجیره های تأمین و خرده فروشی ها اگر مشتری نباشند بی ربط هستند. البته برخی از مصرف کنندگان برخی کالاها را بصورت آنلاین خریداری می کنند ، اما در صورت جابجایی قابل توجه سوزن اقتصادی این فعالیت مثر نخواهد بود.

سوال: احتمال مصرف کنندگان آمریکایی چقدر است دسته جمعی آیا با افزایش تعداد موارد Covid-19 و افزایش تعداد کشته شدگان ، خرده فروشان را تحت حمایت قرار می دهیم؟ من گمان می کنم درصد جمعیتی که برمی گردند طبیعی فعالیت نسبتاً کم است. بیشتر افراد ایمنی را از خرید انتخاب می کنند.

برای دستیابی به هدف بهبود اقتصادی ، باید تأثیر Covid-19 کاهش یابد. مهم نیست که خرده فروشان در آینده نزدیک چه اقدامات مثبتی انجام می دهند ، اگر موارد Covid-19 و مرگ بی وقفه ادامه یابد ، بعید است درصد زیادی از مردم به این مشاغل بپردازند. پاسخ کاملاً واضح است: تمرکز اصلی برای بهبود اقتصادی باید کاهش ویروس باشد. همانطور که دکتر فاوسی پیشنهاد می کند ، اقداماتی که در حال حاضر برای گشودن اقتصاد انجام شده است ، ممکن است معکوس شود. تقویت کننده های اقتصادی که در سنگ شکن های اقتصادی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *