در چشم انداز “مادالنا”

[ad_1]

می فهمیم که مادالنا چه کسی است ، حتی اگر هیچکوکیان در ابتدای فیلم در مزارع سویای بی پایان جسدی پیدا کند ، جایی که دو شترمرغ از ما استقبال می کنند. مادری که با او کار می کند به لوسیانا می گوید ، اما او به فکر مادالنا نیست بلکه در خانه او را می زند ، به دنبال پول می رود ، موسیقی از خانه شنیده می شود و هیچ کس جواب نمی دهد. برزیل ، منطقه ای در ماتو گروسو ، متشکل از حومه فقیرنشین و مناطق غنی ، محافظت شده توسط حصارها ، … بیشتر

مقاله در منظره “مادالنا” از مانیفست ناشی می شود.

[ad_2]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *